Υποστήριξη & Παραγγελίες: 6944 781 586
Καλάθι0
Σύνολο:0,00 €
Το καλάθι σας είναι άδειο!


Οδηγίες Χρήσης των Προϊόντων Διατροφής Herbalife για Έλεγχο Βάρους

Δείτε πώς να χρησιμοποιείτε τα προϊόντα Herbalife για έλεγχο βάρους.

ΠΡΩΙΝΟ

Το πρόγραμμα διαχείρισης βάρους αρχίζει με το ισορροπημένο πρωινό, το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.

  1. Μόλις θα ξυπνήσετε πιείτε ένα μεγάλο ποτήρι νερό (400ml) με Χυμό Αλόη Βέρα (3 καπάκια χυμού σε ένα ποτήρι νερό).
  2. Αμέσως μετά πείτε ένα μεγάλο ποτήρι χλιαρό Στιγμιαίο Ρόφημα Βοτάνων (400ml νερό με 1/2 κουταλάκι σκόνη Στιγμιαίου Ροφήματος Βοτάνων)
  3. 30 λεπτά μετά ετοιμάστε και πιείτε το Θρεπτικό Πρωτεΐνούχο Ρόφημα Formula 1

ΡΟΦΗΜΑ:

Το ρόφημα πρέπει να είναι χορταστικό και νόστιμο. Για να προετοιμάσετε το ρόφημα βάλτε στο μπλέντερ 400 ml υγρού (νερό ή άπαχο γάλα), προσθέστε 2 μεγάλες κουταλιές (ή 3 κουταλιές από το κουτάλι της Herbalife) Formula 1 και, αν υπάρχει ανάγκη, φρούτα (για παράδειγμα, 1/3 μπανάνα ή φράουλες). Για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα να μην χρησιμοποιείτε υγρά ή χυμούς που περιέχουν ζάχαρη και λιπαρά πάνω από 2,5%.

  • Εάν μετά από 1-2 ώρες νιώθετε ότι πεινάτε, την επόμενη φορά προσθέστε στο ρόφημα 1-2  κουταλιές  από τις Πρωτεΐνες σε Σκόνη της Herbalife.
  • Μην παραλείπετε το ρόφημα, ακόμα και αν δεν πεινάτε! Η πείνα θα έρθει αργότερα, κι εσείς δεν θα καταλάβετε πως αδειάσατε το μισό ψυγείο.
  • Εάν κοντά σας δεν έχετε μπλέντερ να έχετε μαζί σας το φακελάκι με τη  Formula 1 και ένα σεϊκερ.

Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΝΕΡΟΥ

Πιείτε 8-10 ποτήρια νερό τη μέρα. Αυτό σας βοηθάει να διατηρήσετε την ισορροπία νερού και ηλεκτρολυτών, απαραίτητη για τη διαχείριση του βάρους.

  • Αν η κατανάλωση νερού δεν είναι αρκετή, αυτό μπορεί να μειώσει την ταχύτητα ελέγχου του βάρους και μερικές φορές  προκαλεί κούραση, ζαλάδες και προβλήματα πέψης.
  • Αποφεύγετε τους γλυκούς χυμούς, και τα αεριούχα ποτά.

Για επιτάχυνση – βελτιστοποίηση του ελέγχου βάρους, πιείτε το Στιγμιαίο Ρόφημα Βοτάνων. Ανακατέψτε 2-3 κουταλάκια (το μικρότερο κουταλάκι από το δοσομετρητή της Herbalife) σκόνη σε 1.5 Lit νερό και πιείτε το στη διάρκεια της μέρας. Αυτό το φυτικό ρόφημα επιταχύνει τον έλεγχο βάρους και  σας τονώνει.

ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

Για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα στον έλεγχο βάρους συστήνεται να μειώστε αρκετά μερικά τρόφιμα, ιδίως εκείνα που σαν βάση τους έχουν τους απλούς υδατάνθρακες.

Το πλεόνασμα απλών υδατανθράκων στο σώμα μετατρέπεται σε ζάχαρη και εάν αυτή η ζάχαρη δεν καταναλώνεται από τους μυς μας στη διάρκεια της άσκησης, μετατρέπεται σε λίπος. Για να αλλάξουμε αυτή την διαδικασία είναι απαραίτητο να ανεβάσουμε την φυσική δραστηριότητα και να μειώσουμε τη χρήση των απλών υδατανθράκων.

Παράδειγμα τροφών που περιέχουν απλούς υδατάνθρακες: 

  • Προϊόντα από αλεύρι: Ψωμί λευκό, ζυμαρικά λευκά, πάστες , πίτσα, τούρτες και κέικ, κουλούρια, μπισκότα.
  • Τρόφιμα από πατάτα: τσιπς , πουρές, τηγανιτή και βραστή πατάτα.
  • Ρύζι
  • Προϊόντα από καλαμποκάλευρο, ποπ-κορν κλπ
  • Γλυκά και σνακ με βάση την ζάχαρη και το λίπος: παγωτά, καραμέλες, σοκολάτες

ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ 

Είναι σημαντικό να μην πεινάτε όταν κάθεστε να φάτε. Αυτό σημαίνει ότι 2-3 ώρες πριν φάτε το βασικό σας γεύμα πρέπει να έχετε πάρει ένα ελαφρό σνακ, όπως π.χ. μία Πρωτεϊνούχα Μπάρα Σοκολάτας Herbalife ή κάποιο φρούτο.

  • Εάν νιώσατε πείνα μεταξύ των γευμάτων, φτιάξτε και πιείτε άλλο ένα ρόφημα Formula 1 ή φάτε ένα meal bar.
  • Πριν από το φαγητό πιείτε ένα μεγάλο ποτήρι νερό (για να κάνετε το νερό πιο ωφέλιμο, συμπληρώστε του χυμό Αλόης).
  • Για γεύμα διαλέξτε τρόφιμα, που περιέχουν πρωτεΐνη (ψάρι, άπαχο κρέας) και λαχανικά (μια μεγάλη μερίδα σαλάτα).
  • Απορρίψτε ψωμί, πατάτες, ρύζι, γλυκά, πάστες.

ΒΡΑΔΙΝΟ 

Η μεγάλη ποσότητα φαγητού το βράδυ και τη νύχτα είναι μια από τις βασικές αιτίες αύξησης βάρους. Για να το αλλάξετε αυτό είναι απαραίτητο να φάτε ένα ελαφρύ σνακ μεταξύ 16:00-17:00. Αυτό μπορεί να είναι κάποιο από τα σνακ της Herbalife, ή μία μερίδα φρούτων ή λαχανικών. Στη συνέχεια πιείτε το βραδινό σας σέικ Formula 1 γύρω στις 19:00 με 20:00. Αποφεύγετε να τρώτε μετά τις 20:00. Αυτό οδηγεί σε αύξηση βάρους και γενικώς επιβαρύνει πολύ τον οργανισμό μας.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΣΑΣ

Δύο φορές την εβδομάδα ζυγιστείτε και μετρηθείτε (μετρηθείτε με μεζούρα) και καταγράψτε τις μετρήσεις σε πίνακα.

ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 

Μειώστε στο ελάχιστο την καθιστική ζωή – ακινησία. Στη διάρκεια της άσκησης (Πχ γυμναστική, αεροβική κλπ) η μυϊκή σας μάζα καίει 300 φορές περισσότερες θερμίδες από ότι η λιπαρή σας μάζα.

  • Μην περνάτε πάνω από 1 ώρα μπροστά στην τηλεόραση, υπολογιστή κλπ
  • Αν έχετε διάδρομο χρησιμοποιήστε τον (τρέξτε) ή αν δεν έχετε, βγείτε έξω και τρέξτε 1 ώρα.
  • Είναι πολύ σημαντικό να ιδρώστε, γιατί όταν κάποιος ιδρώνει καίγεται το μεγαλύτερο ποσοστό θερμίδων. Ο ιδρώτας αρχίζει μετά από 45 λεπτά έντονου περπατήματος.
  • Μην τεμπελιάζετε. Να θυμάστε ότι έχετε ξεκινήσει έναν υγιεινό και δραστήριο τρόπο ζωής!

ΘΑ ΕΠΙΤΥΧΕΤΕ ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΑΣ 

  1. Πάρτε σοβαρή απόφαση
  2. Βάλτε στόχο να ελέγξετε το βάρος σας κατά  8-10 kg  σε 90 μέρες.
  3. Μπορείτε να το πετύχετε. Είναι μόνο 1 κιλό την εβδομάδα
  4. Μην συμβιβάζεστε με τον εαυτό σας
  5. Να είστε σε συνεχή επαφή με τον σύμβουλό σας