Υποστήριξη & Παραγγελίες: 6944 781 586
0
Your shopping cart is empty!

Πετύχετε την καλύτερη ατομική σας επίδοση - το Επίπεδο 10 όπως μας αρέσει να το αποκαλούμε - με υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και πρόγραμμα άσκησης, σχεδιασμένο έτσι ώστε να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε τη σύνθεση του σώματος σας.

Φαίνεται να υπάρχει μία παρανόηση ότι η αθλητική διατροφή είναι μόνο για ελιτ αθλητές. Σίγουρα οι ελιτ αθλητές προπονούνται σκληρά και οι διατροφικές τους απαιτήσεις είναι πολύ υψηλές, αλλά η αθλητική διατροφή βασίζεται σε ένα στέρεο θεμέλιο γενικής διατροφής που μπορεί να ισχύει για όλους: νέους, ηλικιωμένους, αθλητές και ανθρώπους που κάνουν καθιστική ζωή.

Προσπαθείτε να βρείτε κίνητρα για να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε και δεν μπορείτε; Μήπως η ιδέα ότι θα χωρέσετε σ’ εκείνο το ρούχο ή ότι θα σφίξετε μία τρύπα στη ζώνη σας δεν σας δίνει την ώθηση που χρειάζεστε; Εάν ψάχνετε μερικούς λόγους να μπείτε σε φόρμα, τότε ορίστε 12 λόγοι που θα σας δώσουν το κίνητρο σήμερα κιόλας!

Για κάποιους, μία προπόνηση 30 λεπτών είναι τέλεια. Για άλλους χρειάζεται μια πιο μακρόχρονη διαδικασία στο γυμναστήριο για να φτάσουν τους στόχους τους όσον αφορά την φυσική τους κατάσταση. Οπότε πώς γνωρίζετε πόση γυμναστική χρειάζεστε πραγματικά; Συνεχίστε το διάβασμα για να μάθετε πώς μπορείτε να καθορίσετε ένα εξατομικευμένο πλάνο δραστηριοτήτων.

Το τι τρώτε μετά από την προπόνηση – και το πότε το τρώτε – μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στην επόμενη απόδοσή σας.

Το σωστό καύσιμο πριν από την προπόνηση μπορεί να σας βοηθήσει να αποδώσετε καλύτερα.

Αν θέλετε επίπεδη κοιλιά και στομάχι, ορίστε τρία μυστικά για να αποκτήσετε μια πιο επίπεδη και σφιχτή κοιλιά γρήγορα!

Mια προπόνηση HIIT με ένα εξατομικευμένο μίγμα αερόβιας και αναερόβιας προπόνησης και διατάσεων μπορεί να σας βοηθήσει να φτάσετε τους στόχους fitness σας.

Web Analytics