Υποστήριξη & Παραγγελίες: 6944 781 586
0
Your shopping cart is empty!


Η ώρα του μαγιό: Πώς να αποκτήσετε σώμα παραλίας σε 6 εβδομάδες

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Συμβουλές για να χάσετε βάρος εγκαίρως για την ώρα της παραλίας!Παρόλο που είναι ακόμη Μάιος εδώ και μερικές εβδομάδες ο καιρός είναι καλοκαιρινός. Έχουμε ήδη αρχίσει να φοράμε λιγότερα ή λεπτότερα ρούχα. Και αναπόφευκτα θα έρθει και η ώρα του μαγιό  - το πολύ γύρω στα μέσα Ιουλίου – καθώς αυτό το καλοκαίρι προβλέπεται να είναι ένα από τα πιο ζεστά των τελευταίων εποχών.

Αυτό που πρέπει να σκεφτείτε από τώρα όμως είναι το εξής: Πώς θα νοιώθετε φορώντας το μαγιό σας; Γεμάτοι αυτοπεποίθηση; Ή μήπως θα ψάχνετε την πετσέτα να τυλιχτείτε μόλις βγαίνετε από τη θάλασσα;

Εάν θέλετε να νιώθετε περήφανοι φορώντας το μαγιό σας μην περιμένετε έως την τελευταία στιγμή. Εάν ξεκινήσετε τώρα έχετε αρκετό χρόνο, περίπου έξι εβδομάδες, για να αποκτήσετε σώμα κατάλληλο για παραλία.

Σας παρακινώ να ξεκινήσετε τώρα γιατί πολλοί έχουν την τάση να το αναβάλουν. Και για να μην φτάσετε να πείτε: «Θα πάω στην Χαλκιδική το επόμενο Σαββατοκύριακο και δεν μπορώ να βγω έτσι!» ξεκινήστε τώρα! Γιατί μια δίαιτα αστραπή με την οποία θα χάσετε 1-2 κιλά μέσα σε μία εβδομάδα ίσως σας κάνει να μην νιώθετε και τόσο άσχημα με το μπικίνι σας, αλλά εάν θέλετε να νιώθετε πραγματικά καλά, η στιγμή για να ξεκινήσετε είναι τώρα.

Έξι εβδομάδες είναι ακριβώς ο χρόνος που χρειάζεστε να για φτιάξετε το σώμα σας ώστε να είναι κατάλληλο για παραλία.

Αρχίστε λοιπόν από σήμερα κιόλας εφαρμόζοντας τις παρακάτω συμβουλές της Suzan Bowerman MS, RD, CSSD, ώστε να δείτε μερικές αξιοσημείωτες αλλαγές στο σώμα σας έως την κρίσιμη στιγμή.

ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΩΜΑ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΣΕ 6 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ 

Ένας ασφαλής και εφικτός ρυθμός απώλειας βάρους είναι περίπου ένα κιλό την εβδομάδα. Για να χάσετε ένα κιλό μέσα σε μία εβδομάδα χρειάζεται να μειώσετε τις θερμίδες που καταναλώνετε κατά περίπου 500 την ημέρα. Αφού ένα κιλό λίπους αποθηκεύει περίπου 3500 θερμίδες, εάν καίτε 500 από αυτές τις θερμίδες κάθε μέρα για μία εβδομάδα για χάσετε περίπου ένα κιλό λίπους. Οι πιο μεγαλόσωμοι άνθρωποι έχουν περιθώριο να μειώσουν τις θερμίδες τους ακόμη περισσότερο, κατά περίπου 750 ή και ακόμη 1000 θερμίδες την ημέρα για να χάσουν βάρος ακόμη γρηγορότερα.

Ανάλογα με το μέγεθος του σώματός σας, αυτό σημαίνει ότι εάν ξεκινήσετε τώρα, θα μπορούσατε να χάσετε 2,5 έως 5 κιλά μέχρι τα μέσα του Ιουλίου και αυτό ίσως είναι αρκετό για να σας δώσει ένα σώμα παραλίας έως τα μέσα του καλοκαιριού. Και εάν συνδυάσετε διατροφή με γυμναστική, οι έξι εβδομάδες είναι αρκετός χρόνος για να δείτε μερικές αξιοσημείωτες αλλαγές στο σχήμα σας εφόσον αφιερώσετε και λίγο σοβαρό χρόνο στην γυμναστική σας.

Είστε λοιπόν έτοιμοι να ξεκινήσετε; Ορίστε μερικές συμβουλές για να δείχνετε στα καλύτερά σας όταν βγείτε στην παραλία

  • Ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε την «έλλειψη θερμίδων» είναι συνδυάζοντας τη διατροφή με τη γυμναστική. Μην προσπαθείτε να κάνετε είτε το ένα είτε το άλλο. Κατά πρώτον, όσοι δεν καταναλώνουν υψηλές ποσότητες θερμίδων εξ’ αρχής ίσως δεν μπορέσουν να μειώσουν 500 θερμίδες από τα γεύματά τους χωρίς να το παρακάνουν (δεν θα πρέπει να κατεβείτε κάτω από τις 1200 θερμίδες την ημέρα). Και εάν προσπαθήσετε να κόψετε πάρα πολλές, όχι μόνο είναι δύσκολο να συμπυκνώσετε όλες τις ανάγκες σας σε θρεπτικά στοιχεία μέσα σε λιγότερες θερμίδες, αλλά μπορεί να μην έχετε αρκετή ενέργεια για να γυμναστείτε. Το να δοκιμάσετε την προσέγγιση της «γυμναστικής μόνο» είναι δύσκολο επίσης γιατί χρειάζεται πολύ γυμναστική για να κάψετε 500 θερμίδες – όπως για παράδειγμα μία ολόκληρη ώρα ασταμάτητο κολύμπι.
  • Εστιάστε στο να τρώτε τις πιο συμπυκνωμένες σε θρεπτικά στοιχεία τροφές – αυτές δηλαδή που σας δίνουν τα περισσότερα θρεπτικά στοιχεία με τις λιγότερες θερμίδες ανά μπουκιά. Τα λαχανικά είναι στην κορυφή της λίστας, στη συνέχεια ακολουθούν οι πρωτεΐνες με τα λιγότερα λιπαρά (ψάρια και όστρακα, στήθος πουλερικών, ασπράδια αυγών, γαλακτοκομικά χωρίς λιπαρά, σκόνη πρωτεΐνης) και τέλος έρχονται τα φρούτα και τα δημητριακά ολικής άλεσης.
  • Βεβαιωθείτε ότι συμπεριλαμβάνετε λίγη πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα και σνακ. Θα σας βοηθήσει να μην πεινάτε πολύ ανάμεσα στα γεύματα.
  • Μειώστε την κατανάλωση δημητριακών ολικής άλεσης και των αμυλούχων τροφών κατά τις πρώτες δύο εβδομάδες για να έχετε ένα γρήγορο ξεκίνημα. Δεν θέλετε να τα κόψετε εντελώς, αλλά το να τα μειώσετε σε μία ή δύο μερίδες το πολύ την ημέρα μπορεί να σας εξοικονομήσει πολλές θερμίδες. Εφόσον τρώτε πολλά λαχανικά και φρούτα θα πρέπει να παίρνετε αρκετούς υδατάνθρακες για να τροφοδοτήσετε τη γυμναστική σας.
  • Η μέτρηση θερμίδων είναι σημείο κλειδί, αλλά συχνά είναι το πιο δύσκολο απ’ όλα. Γι αυτό έχουν τόσο καλό αποτέλεσμα τα υποκατάστατα γεύματος – δεν χρειάζεται να μαντεύετε τις θερμίδες γιατί ξέρετε ακριβώς πόσες θερμίδες έχουν. Αντικαταστήστε δύο γεύματα την ημέρα με ένα πρωτεϊνούχο σέικ και εστιάστε στα λαχανικά και στις πρωτεΐνες για το τρίτο σας γεύμα. Φροντίστε τα σνακ σας να είναι μικρά και γεμάτα πρωτεΐνη (όπως μία πρωτεϊνούχα μπάρα ένα κεσεδάκι άπαχο στραγγιστό γιαούρτι) κι έτσι δεν θα χρειάζεται σχεδόν καθόλου να μαντεύετε το πόσες θερμίδες καταναλώνετε.

Η Suzan Bowerman είναι Σύμβουλος επί πληρωμής για τη Herbalife. Η Herbalife διαθέτει προϊόντα υγιεινής διατροφής και ελέγχου βάρους.

Ανεξάρτητοι Συνεργάτες της Herbalife από το 1998.

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Αναζήτηση Παντού


Δωρεάν Αποστολή σε ΟΛΑ!!

Δημοφιλή Προϊόντα

Web Analytics