Συχνές Ερωτήσεις για Παραγγελίες

Ερωτήσεις και απαντήσεις που αφορούν την διαδικασία παραγγελίας, πληρωμής και αποστολής των προϊόντων Herbalife μέσω της ιστοσελίδας μας 24fit.gr

  1. Θα ήθελα να βάλω μία παραγγελία μέσω τηλεφώνου. Πώς μπορώ να το κάνω αυτό;
  2. Πώς να χρησιμοποιήσω το Καλάθι;
  3. Μόλις έβαλα μία παραγγελία και ξέχασα να προσθέσω κάποια προϊόντα. Μπορώ να τα προσθέσω στην παραγγελία που έχω ήδη βάλει;
  4. Μόλις έβαλα μία παραγγελία και θα ήθελα να αφαιρέσω κάποια προϊόντα. Γίνεται αυτό;
  5. Μόλις έβαλα μία παραγγελία και θα ήθελα να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής. Μπορώ να το κάνω αυτό;
  6. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;
  7. Μπορώ να δω παραγγελίες που έχω βάλει στο παρελθόν;
  8. Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;
  9. Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;
  10. Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
  11. Πώς θα παραλάβω την παραγγελία μου;

1. Θα ήθελα να βάλω μία παραγγελία μέσω τηλεφώνου. Πώς μπορώ να το κάνω αυτό;

Μπορείτε να βάλετε μία παραγγελία μέσω τηλεφώνου καλώντας στο 6944 781 586 μεταξύ 9πμ έως 9μμ.
Πίσω στην κορυφή

2. Πώς να χρησιμοποιήσω το Καλάθι;

Το Καλάθι του 24fit.gr έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να διασφαλίζει την ιδιωτικότητά σας, την ακρίβεια των στοιχείων της παραγγελίας σας και την ασφάλειά σας.

Για να προσθέσετε προϊόντα στο Καλάθι: Απλά κάντε κλικ στο κουμπί "Αγορά" που εμφανίζεται δίπλα σε κάθε προϊόν. Εάν αλλάξετε γνώμη καθώς κάνετε την παραγγελία σας μπορείτε πάντα να αφαιρέσετε προϊόντα κάνοντας κλικ στο κουμπί "Καλάθι" στο πάνω δεξιό μέρος της σελίδας και μετά να τροποποιήσετε την παραγγελία σας ανάλογα.

Για να αλλάξετε τις ποσότητες: Εάν θέλετε να αλλάξετε την ποσότητα κάποιου προϊόντος μέσα στο Καλάθι σας, απλά κάντε κλικ στο "Καλάθι" στο πάνω δεξιό μέρος της σελίδας, στη συνέχεια επιλέξτε "Περιεχόμενα" και  πληκτρολογήστε τη νέα ποσότητα στο πεδίο "Ποσότητα" για το συγκεκριμένο προϊόν. Η ποσότητα θα ενημερωθεί αυτόματα και θα αποθηκευτεί.

Ταμείο: Όταν έχετε τελειώσει την παραγγελία σας και έχετε βάλει όλα τα προϊόντα που θέλετε στο Καλάθι σας, συνεχίστε κάνοντας εγγραφή στο 24fit.gr  εάν δεν το έχετε κάνει ήδη. Αυτό σας επιτρέπει να ελέγχετε το ιστορικό των παραγγελιών σας και να αποθηκεύσετε την διεύθυνσή σας για να ολοκληρώνετε γρηγορότερα τις επόμενες παραγγελίες σας. Συμπληρώστε τη διεύθυνση χρέωσης / αποστολής σας και επιλέξετε την μέθοδο πληρωμής. 

Αφού βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες είναι σωστές κάντε κλικ στο κουμπί "Αποστολή Παραγγελίας". Θα λάβουμε αμέσως την παραγγελία σας και θα σας στείλουμε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης. Επίσης, πριν στείλουμε την παραγγελία σας, θα σας καλέσουμε για να την επιβεβαιώσουμε και τηλεφωνικώς.
Πίσω στην κορυφή

3. Μόλις έβαλα μία παραγγελία και ξέχασα να προσθέσω κάποια προϊόντα. Μπορώ να τα προσθέσω στην παραγγελία που έχω ήδη βάλει;

Ο καλύτερος τρόπος να το κάνετε αυτό είναι μέσω τηλεφώνου. Καλέστε μας το συντομότερο δυνατό στο 6944 781 586 για να μας ενημερώσετε σχετικά με τα επιπλέον προϊόντα που θέλετε.
Μπορείτε επίσης να βάλετε μία δεύτερη παραγγελία με τα επιπλέον προϊόντα που θέλετε. Σ' αυτήν την περίπτωση θα σας τις στείλουμε και τις δύο μαζί.
Πίσω στην κορυφή

4. Μόλις έβαλα μία παραγγελία και θα ήθελα να αφαιρέσω κάποια προϊόντα. Γίνεται αυτό;

Ναι, μπορείτε να το κάνετε καλώντας μας το συντομότερο δυνατό στο 6944 781 586.
Πίσω στην κορυφή

5. Μόλις έβαλα μία παραγγελία και θα ήθελα να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής. Μπορώ να το κάνω αυτό;

Ναι, μπορείτε να το κάνετε καλώντας μας το συντομότερο δυνατό στο 6944 781 586.
Πίσω στην κορυφή

6. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Θα λάβετε επιβεβαίωση αποστολής μόλις η παραγγελία σας σταλεί. Αυτό το μήνυμα θα περιέχει τον αριθμό αποστολής και το λινκ αναζήτησης αποστολών της εταιρίας κούριερ ώστε να μπορείτε να εντοπίσετε την παραγγελία σας. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 6944 781 586 για να σας βοηθήσουμε σε ότι χρειαστείτε σ' αυτό το θέμα.
Πίσω στην κορυφή

7. Μπορώ να δω παραγγελίες που έχω βάλει στο παρελθόν;

Ναι. Για να το κάνετε αυτό θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε λογαριασμό στο 24fit.gr. Αυτό μπορείτε να το κάνετε στh σελίδα του ταμείου πατώντας "Σύνδεση" και στην συνέχεια "Δημιουργία Λογαρισμού". Το σύστημα θα αποθηκεύσει τα στοιχεία σας και την επόμενη φορά που θέλετε να παραγγείλετε μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί "Λογαριασμός" που υπάρχει στο πάνω μέρος του Eshop και στη συνέχεια "Σύνδεση".  Συμπληρώνοντας το email σας και τον κωδικό πρόσβασής σας θα μπορείτε να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας.
Πίσω στην κορυφή

8. Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή κατα την παραλαβή του πακέτου σας, με κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαρισμό, με πιστωτική / χρεωστική κάρτα ή μέσω paypal. 
Πίσω στην κορυφή

9. Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής είναι δωρεάν για όλες τις παραγγελίες.
Πίσω στην κορυφή

10. Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Θα λάβετε την παραγγελία σας σε 1-2 εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα - Παρασκευή) εφόσον την κάνετε έως τις 1μμ. Εάν βρίσκεστε σε δυσπρόσιτη περιοχή ή νησιά ίσως χρειαστεί μια ημέρα ακόμη. 
Πίσω στην κορυφή

11. Πώς θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Η εταιρία κούριερ που συνεργαζόμαστε θα σας την φέρει στη διεύθυνση που μας έχετε δώσει.
Πίσω στην κορυφή

 

Σχόλια

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε σχόλιο